Oprichting Jong N-VA Oud-Heverlee

Op 14 april 2013

Op 11 april 2013 werd door N-VA Oud-Heverlee een volwaardige jongerenafdeling opgericht. Jarne Robrechts, kersvers voorzitter en Jana Vanderborght, secretaris van de afdeling, zullen Jong N-VA in Oud-Heverlee op de kaart zetten. Ook N-VA schepen Tom Teck, is hierbij actief als bestuurslid.

Jong N-VA Oud-Heverlee is een prille afdeling in het lokale politiek gebeuren. Jarne en Jana zullen deze jongerenafdeling verder uitbouwen zowel qua leden als activiteiten. Doelstelling is een groep jongeren samen te brengen die geïnteresseerd zijn in zowel het politiek, als het maatschappelijk gebeuren, en dat in het bijzonder in de gemeente Oud-Heverlee. Ook voor niet-politiek gerelateerde onderwerpen zal er plaats zijn. Ze blijven vooral een groep jongeren die samen van alles ondernemen, maar daarbij ook oog hebben voor het politiek leven.

N-VA Oud-Heverlee werd op 14 oktober 2012 de grootste partij in de gemeente. Een afdeling speciaal voor jongeren is daarom onontbeerlijk. Politiek geïnteresseerden onder de 30 jaar moeten ook hun plaats hebben in het reilen en zeilen van een maatschappij. Voor deze doelgroep is Jong N-VA een opportuniteit.

Jarne Robrechts en Jana Vanderborght willen hier graag met u over spreken en bij hen kunnen jongeren ook terecht voor een lidkaart!