De wegen van N-VA Oud-Heverlee en raadslid Tom Teck scheiden

Op 26 juli 2019

In onderling overleg hebben N-VA Oud-Heverlee en raadslid Tom Teck besloten om de samenwerking stop te zetten. Hierdoor zal Tom Teck vanaf nu als onafhankelijk raadslid zetelen. De beslissing werd genomen na overleg met het betrokken raadslid. “Tom had aangegeven dat hij een samenwerking niet meer zag zitten en uit het bestuur wou stappen. Dan kan je onmogelijk nog in naam van de N-VA in de gemeenteraad zetelen. Daarom scheiden hier onze wegen. We betreuren dit ten zeerste, maar voor de goede werking en de continuïteit van onze afdeling was dit de beste oplossing”, zegt N-VA-afdelingsvoorzitter Diana Bulens. De partij had Tom Teck nog gevraagd om zijn mandaat ter beschikking te stellen van de partij, maar daar ging hij niet op in.

De partij wenst niet verder in details te treden over deze beslissing. Diana Bulens: “Zoals in elke afdeling of vereniging zijn er wel eens problemen, maar uiteindelijk praat je die uit en trek je op het einde terug allemaal aan één zeel, wat je persoonlijke ambities ook mogen zijn. Dat bleek niet meer te lukken. We gaan nu verder met onze ploeg. We wensen Tom oprecht te bedanken voor zijn inzet van de voorbije jaren. Ik wens hem echt het beste toe.”